refresh camera comments edit
i have no friends to display.

Top Friends

2 friends

About Me

My name's Sarah (obviously :P). I like doodling and giving inanimate objects faces xP. I'm Korean whoo! haha. I'm 17. Any questions? message/comment meeee.
Gender Female
Age 16
Location Baltimore, MD
Ethnicity Asian
Interested in Men
Status Single

Contact Me

IM xoxSKiM
Website skimzilla.webs.com/

Comments

Showing latest 10 of 25 comments

Sarah, thank you for the friendship! xoxo

By Butterface89 on Sep 5, 2010 10:36 pm · History

I can't wink you on this layout:[

By Butterface89 on Sep 5, 2010 3:12 am · History

she just seems to not accept the choice i made to live with my bf and now that i have a baby which she doesnt know shes being over controlling when i can already make my own choices now. i dont have to hide who i am now, but cuz im having a baby soon idk how this will work without my family knowing only a few know, but not the rest. my family has turned their backs on me cuz i never contact them, but i can tell my mom has not forgotten about me even though she says forget us.

By photogenic27 on Aug 14, 2010 1:20 pm · History

np yeah same here. finally my mom started to stop calling, but dang im having dreams about being with my family and its sad. i miss them so much, but life is like this.

By photogenic27 on Aug 9, 2010 3:59 pm · History

Thank You Very much for the grph cmnt :D

By Snaily on Aug 6, 2010 1:51 pm · History

u have some cute layouts well talented even though some of them are simple good job.

By photogenic27 on Jul 31, 2010 5:17 pm · History

its not your fault why shes like this. theres a lot of other people thats making things harder and irritating the past few months. in the long run i do hope things will get better. i know that she will not accept and ever get past my choices im making with my own life.

By photogenic27 on Jul 31, 2010 5:16 pm · History

dang that sucks life is tough and guess what she called today looking for me and i was not around to answer the phone it was my bf's friend who answered. what does she want again. she ruined my life.

By photogenic27 on Jul 28, 2010 3:55 pm · History

hey thats cool your korean. what would u do if your mom was being over protective and didnt want u to grow up cuz shes scared that u will never need her help anymore?

By photogenic27 on Jul 26, 2010 2:18 pm · History

The blue borders are probably an IE thing. I should be using FF, but I wasn't. XD

Well, I do need to get a new pair of converse soon, so maybe I'll try it out on the old ones. Do you use special pens?

By schizo on Jul 23, 2010 5:47 pm · History
View all »

Statistics

Status
Friends 2
Winks 0
Comments 25
Page views 6,724
Posts 71
Group Member
Registered Mar 23, 2006
Last update Aug 7, 2010

Submissions

Layouts 4
Graphics 34

Favorites

Layouts 6
Graphics 5
Scripts 25
Tutorials 20

Web Skills

Photoshop, ImageReady, Windows, Mac OS